2015年2月19日木曜日

辻堂から湘南新宿ラインで帰っている電車の中です。
今月に入って6年振り位に新店に入店させていただきお手伝いをさせてもらいました。
ブランクもあり不慣れな販売もしたのですが従業員さんに本当によくして頂いて気持ちよく仕事をさせて頂きました。
会社は現場ありきそして人で成り立っている事を改めて思い。笑顔の大切さを痛感した1ヶ月でした。
今日は湘南店の最終日でした。
従業員さんから手作りの素敵な色紙を頂いて
泣きそうになりました。
また必ず行くねーーーーーー♪
そしてありがとう。
It is the train that back in the Shonan Shinjuku line from Tsujido. I had been to the will help by visiting the new stores in six years position in this month. And I also have been also unfamiliar sell blank, but I was allowed to comfortably work and I am well really to employee's. The company again I think that it is made up in the field there Ki and people. It was a month that was keenly aware of the importance of a smile. Today was the final day of the Shonan shop. And received a handmade nice colored paper from the employee's